KSF årsberetning for 2017 - 2018

Perioden 2017 - 2018 har været et år med mange oplevelser og det er stadig en stor fornøjelse at vi har så mange aktive medlemmer der ivrigt deltager i vores aktiviteter her i Hammel idrætscenter ogdem vi laver uden for huset. Også  I denne sæson har vi på grund af stor tilslutning til vandgymnastik fortsat med et ekstra hold om tirsdagen.

Ved den årlige indberetning til Danmarks idrætsforbund pr. 31. December 2017 var vi 38 aktive medlemmer en nedgang på 4 iforhold til sidste tælling december 2016.

25. april var vi på Sprækkebjerg for at øve os i at skyde med bue og pil, gevær og pistol, en god eftermiddag.

8. maj til 21 maj deltog 6 af os i skridttællerkonkurrence , hvor vores ihærdige indsats   starkte til en 6. plads.

24 maj var 6 gæve gutter til konkurrencen " rigtige mænd  løbet " i Randers. En hård kamp med mange hårde prøve, men alle deltagerne gik til den og hjalp hinanden  gennem løbet.

Før idrætsfestivalen i Vejle  var vi på Krolfbanerne 2 gange den 16. maj og 13. juni, dejlige eftermiddage hvor vi fik afprøvet vores kunnen med at ramme de små huller .

Den 22. Juni var der igen sommerudflugt denne gang var det atterHimmelbjerget . En dejlig tur gennem det flotte landskab  med turbåden fra Silkeborg . Den medbragte mad og vand blev indtaget da vil kom frem til Hotel Julsø inden vi begyndte vores opstigning af stien til Himmelbjerget. En meget god dag med mange glade deltagere.

Igen i år var nogen af os  i Vejle  til Idrætsfestival , 19 stk. i dagene 27. juni - 29 juni . En vellykket tur hvor alle deltog i disciplinerne med stor iver og godt humør. Vi fik skam også medaljer med hjem Nicolaj vandt nemlig  bronce i 100 m. løb og Hial bronce i trekamp. Ved hjemkørsel fik vi udleveret vores madpakker hver især , da det desværre ikke var vejr til at spise i samlet trop ved Knud Hule lige uden for Ry.

Efter sommerferien startede vi igen op  med vore aktiviteter i Hallen og svømmehallerne.

Vi forsøgte os igen med en annonce i lokalavisen i Hammel . Vi ville gerne have haft en masse med til idræt hvilket desværre ikke rigtig lykkedes.

19 september var vi igen på sprækkebjerg . Denne gang på forhindringsbanen, ikke det bedste vejr men deltagerne havde alligevel  stor fornøjelse af udfordringerne.

Den 10. oktober var det sindets dag. KSF og Møllen var værter for "et cykelløb " på enten 5 eller 8 km . i Hammels opland . Ruterne var udarbejdet af det lokale cyklistforbund , Før cykelløbet var der rundstykker og kaffe og som afslutning var der sandwich og drikke til alle.

14 november var der mulighed for at prøve kræfter med bowlingkuglerne i Inside, også her en god eftermiddag.

Efter den sidste dag til svømning før jul den  19. December , var der så juleafslutning. I år var det smørrebrød og pakkespil i Loungen i Hammel idræts center.

Jette har også i år søgt  penge ved fonden der står bag cykelløbet fra Varde til Skagen til deltagelse i Vejle Idrætsfestival ,  vi har dog ikke fået svar på ansøgningen endnu.

17 april var vi igen på sprækkebjerg på forhindringsbanen, rigtig fint vejr . Kaffe sodavand og kiks efter strabasserne.

- Sprækkebjerg 1 maj , fodboldgolf.

- Krolf den 15. maj og 12. juni

- Tur til Himmelbjerget 21. juni

- Turen til Vejle idrætsfestival (26. juni – 28. juni )

Der er også mulighed for deltage i tæl dine skridt kampagnen der afvikles i uge 19 og 20 ( 7. maj til 20. maj ). Vi skal være mindst 6 personer og vi vil få tildelt 6 stk skridttællere. mangler 5 deltagere for at kunne stille hold på nuværende tidspunkt. sidste frist for tilmelding er i dag.

/formand Allan Nielsen