Det forløbne år har været rigtig godt, et år med mange oplevelser og det er stadig en stor fornøjelse at vi har så mange aktive medlemmer der ivrigt deltager i vores aktiviteter så som idræt, svømning og vandgymnastik her i Hammel idrætscenter som dem vi laver uden for huset. I denne sæson har vi på grund af mange til vangymnastik udvidet med svømning også om tirsdagen.

Ved den årlige indberetning til Danmarks idrætsforbund pr. 31. December 2015 var vi 42 aktive medlemmer, en stigning på 9 i forhold til sidste tælling samt 1 passive medlem.

Før idrætsfestivalen i Vejle havde vi 2 gange Krolf på Krolfbanerne den 12 maj og 9 juni. To dejlige eftermiddage hvor vi fik afprøvet vores kunnen med at ramme de små huller på Krolfbanerne her i Hammel.

Den 23. Juni var der igen sommerudflugt til Himmelbjerget. En dejlig tur gennem det flotte landskab med landgang ved Hotel Himmelbjerget hvor vi spiste vores medbragte mad. Herefter var der mulighed for at vandre til toppen til Himmelbjergtårnet . Der var mange der tog udfordringen op og nogen blev tilbage ved Hotel Himmelbjerget. På toppen var der så mulighed for at købe sig en is inden turen ned igen.

Igen i år var nogen af os i Vejle til Idrætsfestival , 13 stk. En vellykket tur hvor alle deltog i disciplinerne med stor iver og godt humør. Vi fik skam også medaljer med hjem nemlig guld i Krolf for hold. Vi var godt nok ikke på resultatlister i første omgang , men takket være nogle vågne holddeltagere fik vi gjort sekretariatet opmærksom på fejlen så den blev rettet , hvorefter vi kunne få overrakt medaljerne ved den fælles medalje uddeling om torsdagen. Vi vandt også bronzemedalje i volly-ball og Mikkel fik sig en sølvmedalje i speed-shuting.

Efter sommerferien startede vi igen op med vore aktiviteter i Hallen og svømmehallerne.

Den 6. Oktober var vi på sprækkebjerg og spille fodboldgolf. En dejlig tur, hvor vi fik prøvet vores kunnen med en fodbold.

Den 10. November var vi så på vandretur ved Busbjerg i nærheden af Ulstrup. Efter traveturen var der kaffe og kage ude hos Jette Lassen.

Efter den sidste dag til svømning før jul den 17. December , var der så juleafslutning. I år var det smørrebrød og pakkespil i Loungen i Hammel idræts center.

Så har vi nået at være ude at spille krolf den 5. April med efterfølgende kaffe.

Jette har også i det forgangne år søgt penge ved fonden der står bag cykelløbet fra Gedser til Skagen til deltagelse i Vejle Idrætsfestival , dejligt at de igen i år vil støtte os.

* Krolf den 7 juni.

* Sprækkebjerg den 3. Maj

* Kanotur på gudenåen fra Bjerringbro til Bamsebo ved Ulstrup 21. juni

* Turen til Vejle idrætsfestival (28. juni – 30. juni )

Der er også mulighed for deltage i tæl dine skridt kampagnen der afvikles i uge 21 og 22 ( 23 maj til 5. Juni ). Vi skal være mindst 6 personer og vi vil få tildelt 6 stk skridttællere.